Bevezetés
Ebben a részben a Neptun rendszerbe történő bejelentkezéshez kapcsolódó tudnivalókról lehet olvasni, beleértve a bejelentkező oldalon megjelenő információkat is, valamint a bejelentkezést követően előforduló elvégzendő teendőket.
Tovább a Bejelentkezés a Neptun hallgatói webes felületre szócikkre
A Neptun hallgatói webes felületén vannak olyan általános lehetőségek, melyek a legtöbb felületen megtalálhatók és egységesen működnek. Lehetőség van például a listás felületeken a megjelenő oszlopokat beállítani és sorrendezni, és ezeket a beállításokat felhasználói profilba menteni. A megjelenő adatokat összetett szűrési feltételek alapján lehet szűkíteni, és legtöbb felületen elérhető Excel export funkció is és bizonyos esetekben szükség lehet fájlok feltöltésére is. Ezekről az általános funkciókról ebben a részben lehet részletes informácikat olvasni.
Tovább az Általános lehetőségek, funkciók szócikkre
A Naptárban a hallgatók megtekinthetik a képzésükhöz kapcsolódó események időpontjait és annak részleteit, mint például órarendi órák, vizsgák, konzultációs időpontok, feladatok valamint tanulmányi időszakok. A Naptárban lehetőség van saját események, találkozók kiírására is.
Tovább a Naptár szócikkre
Keresés az oldalak között