Cím és témavázlat szerkesztése
Befogadási kérelem indítása
Jelentkezés konzultációra
Üzenetküldés
Ugrás a közösségi térre
Adatok nyomtatása
Időszak adatai
Konzultáció adatok
Amennyiben a szakdolgozat témajelentkezés elfogadásra kerül, a Jelentkezés elfogadva státusz mellé kerül.
Erről a hallgató rendszerüzenetben kap tájékoztatást.
Szakdolgozatírás állapotban újabb műveletekre nyílik lehetőség:
Cím és témavázlat szerkesztése
Befogadási kérelem indítása
Üzenetküldés
Egyéb műveletek:
Ugrás a közösségi térre
Adatok nyomtatása
Időszak adatai
Konzultáció adatok
Cím és témavázlat szerkesztése
A linkre kattintva lehetőség van a cím és témavázlat szerkesztésére, amelyről bővebb információ itt olvasható.
Befogadási kérelem indítása
A hallgató a befogadási kérelem elküldésével jelezheti az oktatónak, hogy szeretné kérni a szakdolgozat befogadását, amelynek elfogadása után lesz lehetőség a szakdolgozat dokumentum feltöltésére.
A „Befogadási kérelem indítása” gomb után „Sikeres jelentkezés! A befogadási kérelem elküldve!” visszajelző üzenet tájékoztat arról, hogy a befogadási kérelem elküldésre került.
Ezt követően a „Szakdolgozatírás” állapot mellé kerül, és „Befogadásra vár” állapotba lép a szakdolgozat sor. Amikor a befogadási kérést az oktató elfogadja (vagy elutasítja), a hallgató erről rendszerüzenetet kap és az állapot ennek megfelelően változik: befogadási kérelem elutasítása esetén Szakdolgozatírás állapotba kerül vissza, a befogadási kérelem elfogadása esetén pedig Feltöltés állapotba kerül.
Jelentkezés konzultációra
A „Jelentkezés konzultációra” gombra kattintás után megjelenik a témához kiírt konzultáció neve, típusa, valamint a jelentkezési időszak kezdete és vége dátumok. A sor végi „Részletek” lehetőséget választva látható a „Konzultációs alkalom” lap, melynek mezői: „Díjtípus”, „Típus”, „Tárgynév”, „Tárgykód”, „Kurzuskód”, „Félév”, „Jelentkezési időszak kezdete”, „Jelentkezési időszak vége”, „Jelentkezés dátuma”, „Kötelező alkalmak száma”, „Minimális létszám”, „Maximális létszám”, „Szervezet”, „Leírás”. Amennyiben a konzultációs alkalomhoz beállításra került bizonyos számú kötelező konzultációs időpont választás, az alábbi információs sáv jelenik meg:
Ezután a konzultáció időpontok jelennek meg, időrendi sorrendben. A sor elején található jelölőnégyzet bepipálásával, majd az oldal alján lévő „Jelentkezés”-re kattintással megtörténik a kiválasztott időpont(ok)ra a jelentkezés, melyet az időpont alatt lévő „Jelentkezett” felirat, valamit a sor elején zöld sáv jelöl.
Üzenetküldés
Az „Üzenetküldés” gombra kattintás után felugró ablakban megjelenik az üzenet írására alkalmas felület. A témához rendelt oktató(k) automatikusan bekerül(nek) a címzettek közé. A „Címzettek” mező jobb oldalán lévő ikonra kattintva további címzettek adhatók hozzá az üzenethez. Az üzenet tárgyának és szövegének megadása mellett dokumentum csatolásra is lehetőség van az ablakban. A „Haladó beállítások” lehetőség választásával megadható – az intézményi beállítások függvényében – az üzenet érvényességének vége, valamint az is beállítható, hogy a címzettek láthatják-e egymást az üzenet olvasásakor. Az „Elküld” gombra kattintással küldhető el az elkészített üzenet.