Info |
---|
Amennyiben a kérvény sikeresen leadásra került, itt található meg a feldolgozás alatt lévő vagy már elbírált kérvények. A felületen a kérvény név, kérvény státusz, beküldés ideje, kérvény azonosító kijelzése mellett szűrni és rendezni is lehet a kérvényeket. |
Note |
---|
A státuszok mellett a lista színe is segítséget nyújt abban, hogy lássuk, hol tart a kérvény elbírálása.
|
A Részletek linkre kattintva a kérvény bővebb adatait jelenítjük meg.
A kérvény státusza mellett kijelzésre kerül a kérvényre adott indoklás (ha van).
A Kérvény letöltése gombbal letölthető a kérvény.
Határozat, Végzés és egyéb típusú nyomtatvány is elérhető (ha készült).
- Letöltés link
- Nyomtatvány letöltése gomb
A Mellékletek kártyán kijelzésre kerül a mellékletek száma.
A kérvényre kapott pontszám intézményi beállítástól függően jelenhet meg.
A Vélemények megtekintése linkkel (ha van), megnézhető a kérvényre kapott vélemény is.l
The requests under processing or processed can be found on this screen if the request was successfully submitted. The screen displays the name, status of the request, the submission date and the request ID, and also allows for filtering and arranging the requests. |
Note |
---|
The status and the colour of the list also helps to learn bout the processing stage of the request at a glance.
|
The details of the request are shown by clicking the Details link.
Beside the status of the request the reason of the decision (if any) is also displayed.
The request can be downloaded with the Download request button.
Resolution, order and other types of documents are also available (if any).
- Download link.
- Form download button
The number of attachments is indicated on the Supplements card.
The scores received for the request is indicated in accordance with institutional settings.
The opinion formed about the request can be viewed with the View opinions link (if available).
Note |
---|
The request returned for correction is stored on the Returned for repair screen. |
Note |
Amennyiben a kérvényt javításra visszaküldik, a Returned for repair felületen tároljuk le. |