Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

After pressing the Authentication button, the system redirects the user to the login screen of the Customer Portal, where after successfully logging in the authentication of the document automatically takes place, and the system redirects the user to the Document Storage/My uploaded documents/Details screen without any further action. If a login or other error on the AVDH site occurs, the system does not redirect the user to the Student Web Interface, and the user is informed in detail of what caused the error on the login or AVDH screen of the Customer Portal.

Ha több dokumentum hitelesítésre küldése történt, akkor mindaddig folytatódik a beküldött dokumentumok egymás utáni hitelesítése, amíg le nem zárul az Ügyfélkapu által engedélyezett bejelentkezési időintervallum. Ezt követően újabb Ügyfélkapu bejelentkezés szükséges. 

Folyamatban lévő hitelesítés ideje alatt a dokumentum nem törölhető! Ha a hitelesítési folyamat nem zárul le 5 percen belül, akkor a hitelesítést sikertelennek tekinti a rendszer és beállításra kerül a dokumentumhoz a Hitelesítés sikertelen, újra beküldhető státusz és a piros lakat ikon. 

Image Removed

Sikeres hitelesítést követően a dokumentum Részletek felületén az AVDH Hitelesítési információk blokkban megtekinthetők az alábbi adatok:

  • Állapot
  • Hitelesítés dátuma
  • Beküldések dátuma

Image Removed

A hitelesítés sikeréről vagy sikertelenségéről a felhasználó automatikus rendszerüzenetet és e-mail üzenetet is kap.

A hitelesített dokumentumok hitelesítési adataikkal együtt kerülnek csatolásra minden olyan felületen, ahol a dokumentumtárból történő tallózás engedélyezett. (pl.: Kérvénymelléklet, Másodlagos igazolás, NEK adatlap, NMS dokumentum, Üzenet csatolmánya stb.)

If a number of documents were sent for authentication, the successive authentication of the uploaded documents continues as long as the login interval allowed by the Customer Portal expires. After this the user must repeat the login process to the Customer Portal.

The document cannot be deleted during an authentication in progress! If the authentication process is not completed within 5 minutes, the system considers the authentication unsuccessful, the status of the document will be Authentication failed, can be resubmitted, and the padlock icon will be red.

Image Added

After a successful authentication the following data can be viewed on the Details screen of the document, in the AVDH Authentication information section:

  • State
  • Date of authentication
  • Date of submissions

Image Added

The user automatically receives a system message and an e-mail about the successful or unsuccessful authentication.

The authenticated documents are attached with their authentication data on all screens where browsing from the document library is enabled (e.g. Request attachment, Secondary verification, NEK data sheet, NMS Documents, Attachment of message, etc.).

Panel
titleRelated articles
Panel
titleKapcsolódó cikkek

My uploaded documents