Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

After pressing the Authentication button, the system redirects the user to the login screen of the Customer Portal, where after successfully logging in the authentication of the document automatically takes place, and the system redirects the user to the Document Storage/My uploaded documents/Details screen without any further action. If a login or other error on the AVDH site occurs, the system does not redirect the user to the Student Web Interface, and the user is informed in detail of what caused the error on the login or AVDH screen of the Customer Portal.

Ha több dokumentum hitelesítésre küldése történt, akkor mindaddig folytatódik a beküldött dokumentumok egymás utáni hitelesítése, amíg le nem zárul az Ügyfélkapu által engedélyezett bejelentkezési időintervallum. Ezt követően újabb Ügyfélkapu bejelentkezés szükséges. If a number of documents were sent for authentication, the successive authentication of the uploaded documents continues as long as the login interval allowed by the Customer Portal expires. After this the user must repeat the login process to the Customer Portal.

Folyamatban lévő hitelesítés ideje alatt a dokumentum nem törölhető! Ha a hitelesítési folyamat nem zárul le 5 percen belül, akkor a hitelesítést sikertelennek tekinti a rendszer és beállításra kerül a dokumentumhoz a Hitelesítés sikertelen, újra beküldhető státusz és a piros lakat ikon. 

...