Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Note

Mivel a bankszámlaszám egy érzékeny adat, az intézmény rendelkezhet úgy, hogy az új bankszámlaszám rögzítését vagy a meglévő módosítását ügyintézői ellenőrzéshez köti: így a felvitelt/módosítást követően átfutási ideje van annak, hogy a hallgató az új/módosított adattal tudjon műveletet végrehajtani.
(Előfordulhat az is, hogy az intézmény egyáltalán nem engedélyezi a hallgatók számára a bankszámlaszám rögzítését vagy módosítását a hallgatói web felől, így ekkor ez a funkció nem látható, és csak intézményi ügyintéző segítségével rögzítheti az új bankszámlaszámát vagy módosíthatja a meglévőt.)

Visszautalás a gyűjtőszámlárólImage RemovedVisszautalás a gyűjtőszámlárólImage Added

Visszautalás a gyűjtőszámláról gombra kattintva egy felugró ablakban kell megadni a visszautalandó összeg nagyságát, és a hallgatónál megadott bankszámlaszámok közül kiválasztható az, amelyre szeretné a visszautalást kezdeményezni.

Visszautalás a gyűjtőszámlárólImage RemovedVisszautalás a gyűjtőszámlárólImage Added

Ezután az ablak alján található Kiválaszt gombra kattintva felugrik egy megerősítő ablak a megadott adatokkal, ahol lehetőség van újra ellenőrizni a megadott adatokat, majd ennek elfogadásával a Neptun elindítja az átutalást. Banktól és intézményi eljárástól függően pár munkanap után az összeg megérkezik a megadott számlaszámra.

Note

Az intézmény úgy is rendelkezhet, hogy nem engedi a gyűjtőszámláról való visszautalást egészen addig, amíg a hallgatónak van Aktív státuszú, befizetetlen pénzügyi tétele a rendszerben. Ilyenkor a Visszautalás a gyűjtőszámáról gomb nem jelenik meg, mint használható funkció, és egy link segítségével azonnal elérhetővé válik a befizetendő tételek listája, ahonnan a tartozások egyszerűen rendezhetőek.

Gyűjtőszámlás visszautalás problémaImage RemovedGyűjtőszámlás visszautalás problémaImage Added